ÄNTLIGEN

Det har tagit sin tid, men nu mina vänner är det klart! Fotoalbumet fyllt med bilder sedan vår Thailandsresa vi gjorde i mars. Att man kan hinna med att knäppa så mycket kort på två veckor? Att bara ta fram alla kort, lägga ut dem på bordet, få någorlunda ordning, reda, när och var allt skedde. Vart skall man börja? När jag sätter in kort i album är jag verkligen perfektionist. Vartenda kort vill jag ha i ordning. Det kort som knäpptes först skall sitta först. Allt i rätt tid och i rätt tur. Det säger sig självt att det kräver sin tid att bara lägga ut och sortera alla ca.200 bilder.

Jag har avverkat detta lite pö om pö. Lite när jag känner för det:-) Just idag när det känns som ensammast och absolut tråkigast så tog jag tag i saken. Drog fram bilderna som var kvar en gång för alla och drömde mig bort... Tillbaka till våren -09, mars månad, plats: Thailand tillsammans med härliga vänner! Minns varenda minut och LÄNGTAR tillbaks! Med hjälp av lite drömmande och minnen så fick jag tillslut alla bilder på plats, nu är det bara lite text till som skall skrivas. Men jag kan här med tittulera mig som helt FÄRDIG!

I och med att vårt första semesteralbum är färdigt så kanske det vore på sin plats att börja planera inför nästa resa!? Jag längtar bort, bort till sol, bad och värme! En vecka eller två skulle sitta underbart! Dax att börja kolla, bläddra i kataloger och drömma sig bort till nästa resa:-) Jag är lite sugen på Egypten medan E är sugen på något häfftigt som USA. Får se vad och när vi kan komma fram till något:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback