Begär!??

I eftermiddag när jag kom hem från jobb, träning och solning så trotsade jag mitt trötta sinne, mina svidande ögon och värkande kropp. Jag var helt SLUT och hade lika gärna kunnat lagt mig i soffan och somnat där! MEN, Innerst inne så knagde en lite "begär känsla" i mig. Jag sökte massa anledningar till att få åka till Birsta. Kom på att jag dessutom skulle kasta glas så jag behövde ändå ut och åka. Kom på att jag behövde nya leggins. Så jag åkte raka spåret till Birsta. Lyckades lura med mig mamma också:-) Tror ni jag kom hem tomhänt?

Jag stillade mitt "begär" och bar med mig några påsar hem. En vit tunika från vila, en väska (bag) från accent, leggins och ett par skor från bianco. Kände att jag var speciellt sugen på ett par skor! Jag älskar skor:-)



När jag parkerade bilen i garaget kom jag på att jag glömt det som jag åkte iväg för, glasflaskorna!! Haha:-)

Nu har jag packat lilla väskan och är laddad för en riktigt MYS helg hos min E :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback