På vift igen

Efter en härlig vecka med många fina stunder i Arvika så har vi nu rullat vidare.... Nu befinner vi oss på "Elite plaza hotel" i Göteborg. Här har vi nu tänkt stanna till tisdag och fram till tisdag tänkte vi hinna med heldag på Liseberg, shopping, middag och lite annat mys här i stora staden. Jag och E bor verkligen jättefint här på hotellet! Vi har även sällskap av E:s pappa Arne. Så imorse packade vi in oss alla tre i C30:en och lämnade Mastvika samt Arvika.

Veckan som varit har vi tillbringat ute i stugan i "Mastvika" och vädret har hållit sig på vår sida ända fram tills idag. Vi har badat i 26 gradit varmt vatten, solat, åkt båt med tillhörande vattenleksaker så som skidor, ring, korv m.m. Det har spelats spel, druckits vin, grillats kvällstid. Har hunnit med att umgås med hela släkten så som föräldrar, syskon, syskonbarn, kusiner, mormor, morfar med flera. Vi har haft en KANON vecka i Arvika!

Både jag och E var helt överens om att vi så här långt in på vår semester har åkte från det ena paradiset till det andra. Vi har det rätt så bra jag och E och jag lovar att vi njuter av varje minut som går!


Nu tror jag det blir sängen! Är rätt trött och sliten efter en dag i bil, middag ute på en grymt god tapas restaurang så sängen tämligen skriker på mig! Imorgon blir det shopping samt LISEBERG!:-)




Pssssst! Tänka att vi båda sitter här i Götet nu ett år senare efter vårt första möte och nu denna gång är vi här på semester tillsammans! Det är KÄRLEK det och det värmer i mitt hjärta vill jag lova!!! LOVELY:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback