Kattmys!

Har världens goaste och sötaste lilla kattunge i famnen nu. Eller rättare sagt på tange,.,,,,,på tangenterna. 3 riktigt små söta charmtroll finns det här! Dem charmar precis vem som helst! Till och med mig, som egentligen inte är någon kattälskare och som lovat att aldrig någonsin skaffa katt om jag inte har ett stall som den får bo i. Nu skulle jag kunna tänka mig att ta med mig alla 3 hem. Dem hoppar, busar, leker, springer rally, gosar, sover och äter. Ena stunden ligger dem som döda sälar i en hög för att den andra stunden fara runt som galningar. Hoppar på ALLT som rör sig. Hänger i gardiner, jagar flugor, klättrar i fönster, hoppar upp i buskar. Men dom är bara för söööta!

Dessa 3 charmtroll är nu 9 veckor och behöver söka sig nya hem. Så om någon är på jakt efter en charmig kattunge vet ni vart ni kan vända er! :-)









Deras husse, morfar har själv döpt dem efter sitt eget intresse. Tjejen i gänget hon heter Triss, grabbarna har fått namnen Harry Boy och Keno.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback