Helgen närmar sig!

Trots att det bara är tisdag och dag nummer 2 på denna vecka så har jag arbetat två pass, tränat ett pass, betalat räkningar, öppnat resväskan och börjat på min fundering över vad som skall läggas ner i den. Min nedräkning inför helgen har redan startat. Har beställt väckning till 10 imorgon. Tänkte hinna med att laga lunch, sola och träna innan arbetspasset börjar vid kl.14. Det är så här jag trivs som bäst! När schemat är fullmatat och jag behöver fixa med saker som ska ske flera dagar framåt p.g.a det inte finns någon tide där i mellan.

På torsdag tänker jag göra helg, jag längtar!!! Den här veckan kommer bli en bra vecka. Starten har inte kunnat bli bättre. Nu ska jag knapra upp min kalla kanelbulle och dricka upp glaset med mjölk. Smarrigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback