Onsdagmorgon!

Precis som igår ligger jag kvar under täcket i sängen efter ännu en natt på jobbet. Är fortfarande trött och det känns som om jag skulle lätt kunna sova 2 timmar till. Jag har avverkat halva denna arbetsvecka nu. Bara två kvällar kvar :-)

Min plan sprack igår. Så idag siktar jag högt på att jag får ta en prommis till verkstaden, hämta bilen, handla pappas present och sedan brassa ut till ön för fika! Allt detta tänker jag hinna med innan dagens jobb. Får se hur detta går!

Igår slaskade jag runt i leran och bitvis snön runt Sidsjön ett varv. Det var skönt och helt okej. Hade lera längs med hela baksida lår. Inte något toppväder ute heller. Men det var en mycket skön prommis och jag njöt för fulla muggar. Dock önskade jag att det kunde vara samma klimat här som det var i S-holm i helgen. Jag vill ha RIKTIG vår här hemma i Sundsvall med. Jag avundas Stockholmarna som ligger före oss i vår/sommar. Längtar ner NU!


                  


En baugette från jobbet slank med mig hem i natt. Den ligger i kylskåpet och väntar så jag klurar starkt på att det får bli min frukost tillsammans med en kopp kaffe eller två. Borde nog ringa och "stöta på" gubbarna på verkstaden med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback