Helg med stort H!!

Det har varit underbart väder hemma denna vecka. Riktigt vårväder om man frågar mig. Det har blåst, det är slaskigt och halt ute men framförallt så har solen visat sig hela dagarna och från att ha varit minus på termometern till att gå över på plus sidan. Underbart!

Imorse vaknade jag upp till ett soligt Solna med 9 graders värme ute, minst! Startade denna morgon med en prommis runt kvarteret här. Tordes inte gå allt för långt bort då jag var lite rädd att jag inte skulle hitta tillbaka. Den stora skillnaden med det härliga vårvädret här nere i storstaden är att all snö är som bortblåst. Det finns inget slask, is, blött och slirigt underlag. Det är torrt och ljuvligt underlag. Det gör att vårvädret slår vårvädret hemma för tillfället.


Har gått loss bland alla barnbutiker här i Solna centrum under förmiddagen för att hitta en present. Hur svårt kan det vara? Jo, jättesvårt!! Det finns för mycket. Har kunnat handla upp sortimentet på varenda klädbutik. Hittade tillslut en jättefin dress som var hur söt som helst :-)

Nu väntar jag in E som ramlar in när som helst. Vi styr kosan ca.40 mil mot Arvika över helgen :-)


Ha en ljuvlig helg och njut av vädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback