Bra start!

Veckan har tagit sin fart med detsamma. Del ett av ett spännande projekt är avklarat nu under förmiddagen och jag sitter just nu i skrivande stund och laddar om mina batterier inför del nummer två! Dagen är inte slut efter del nummer två om jag nu hade inbillat mig själv det. Det kanske var en önsketanke som jag tillfällig hade i mitt huvud om att få tillbringa eftermiddagen ute i solen. Middag och fika ute hos mamma och pappa. Pappa fyller år udag med så lite tårta hade inte suttit helt fel idag heller. Jag tycker jag förtjänar det idag. Fick till och med ett " Grattis " samtal. Ett grattis på namnsdagen var vad det var. Men till råga på allt så har jag inte ens namnsdag idag.  Och inte får jag fira pappa heller. Utan min måndagkväll skall spenderas på inget mindre än jobbet at Midlanda! Slutar någongång ikväll eller i natt. Närmare bestämt kl.24.00!! TJOOOHOOOO:-)



Nu ska jag ladda om min batterier. Snart dax igen. Fick lite längtan tillbaka till något varmare breddgrader....


9 mars -09  Surin Beach i ryggläge under parasollen.



Have a nice day:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback