Hej och hå!

Jag lyckades, lite åtminstone! Min dag har varit uppåt! Mer glädje, mer energi. En positiv anda:) Knepigt hur det kan ändra sig som en berg och dalbana! Ena dagen är man på väg upp i skyarna, andra dagen på väg neråt under sina egna skosulor. Ska det vara så svårt och hitta någon jämn balans!? Gillar att åka berg och dalbana på Liseberg i HÖG fart och med mycket upp och ner! Men jag vet inte om jag gillar det lika mycket i verkliga livet!

Tur för mig och min omgivning att jag hade en "bättre" dag idag då. Hade långdag på jobbet 8-19, övning mellan 8-15 och därefter kontrollen. Hade en SUPER övningsdag, hur skoj som helst! Hade t.o.m. med mig kameran för att passa på att fotografera lite på jobbet. Hade en underbar em i kontrollen efter övning. Kände mig glad och trevlig:) Efter jobbet idag styrde jag kosan mot Alnö till mamms, papps o Julle! Äntliiiiigen fick jag träffa min lilla super duktiga älghund! Som jag längtat efter honom medan han varit på jakt med pappsen. Men nu är han på hemmaplan och jag passade på att gosa med honom rejält och nästan tvingade honom att mysa ner sig i min famn;) Även om han kom och la sig frivilligt!

*Goa älskade lilla härliga hund, som jag älskar dig*
                  


Det bästa med besöket på ön var nog att med mig därifrån hade jag med mig en stoooor papperskasse med kött!! I den hittade jag alla möjliga stekar, köttfärs, lingon, lingonsylt, hallonsylt och svartvinbersaft. Är inte alls intesserad av att jaga, stycka, mala köttfärs, plocka bär och göra saft, sylt mm. Men så uppskattat det är att få med sig en påse hem!!:) Så nu är även min frys propp FULL!!



En övningsdag på jobbet.....

                                  


 
Nu återstår en endaste grej kvar för denna dag... Finn en hårfön!! Har 2 st (trodde det). Har glömt den som jag dagligen använder i skåpet at the work. Resultat blir att jag nu ingen har imorgonbitti. Var övertygad att "reserven" fanns här hemma i ett skåp. Har sökt, letat, rotat och forskat i saken. Utan resultat!! Nåväl, tur det är ett mindre problem och inget allvarligare men ändå. Bara för att klaga lite;)



Goodnight & Sweet Dreams!

 

Kommentarer
Postat av: Carro

Jäklar va d brinner när ni övar..=/ Tur ni är duktiga ;)

Livet kan vara en berg och dalbana, men det vänder när man anar det som minst. Det VET jag!! Va rädd om dej! Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback