En BRA tisdag!

Mitt liv åker verkligen berg och dalbana nu för tiden. Det är dåligt med lugn och ro. Brist på tillit, tro, drömmar och kärlek ibland. Vissa dagar strålar mer än andra och då är problem, tankar, bekymmer som bortblåst. Medans andra dagar är ett rent H-vete! Men idag var det en BRA dag, en perfekt hösttisdag skulle vi kunna kalla det!

Började med en lärorik utbildning kl.10 idag där innehåller i kursen är "kundhantering", alltså en typ charmkurs! Låter kanske lite "luddigt", men en otroligt intressant dag har vi haft! Timmaran rusade iväg och vips var kl.16.00!
I hopp om middag tillsammans med mamma o pappa så svängde jag ut till Alnö. Mamma hemkommen från jobbet, rensade lingon och lagade lasagne. Pappa i skogen och beräknades hemma vid 19 tiden. Alltså ingen mat än på några timmar. Som tur var lyckades jag hitta lite rester i kylen. Middagen räddad!!:)

Hade inte tid att vänta flera timmar på gemensam middag. Hade lovat date med Angelica:) Blev en fika och MASSA surr på Barista. Mycket trevligt, som jag saknat dig vännen! Kom hem i bra tid och kunde fortsätta mitt beroende tittande av "Sex and the city". Så kvällens timmar har ägnats åt ett x antal "SATC" avsnitt, mängder av mitt andra nya beroende, alltså chai te! Plus att det slank ner lite Ben & Jerry glass. Glassen skyller jag på att jag pga min otroliga mensverk faktiskt behöver det just ikväll!! Det känns mer tillåtet då:)

Nu ska jag nöjd, glad och tillfreds borsta gaddarna och börja med mina nya "grej" tandtråden!! Från och med nu ska tandtråd användas VARJE dag! Vet att jag gjort några tappra försöka tidigare. Men jag glömmer så lätt...
Men nu är det ändring på det!!

Imorgon är det jobb, kurs på förmiddagen. Sedan blir det Birsta tillsammans med Sara för vår traditionella shopping! Ska bli sååå trevligt så det är bara att förbereda sig på att pengarna rinner mellan fingrarna imorgon.


Godnatt & Sov så Gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback