Myspys!

Arbetshelgen är invigd och jag ser fram emot 2 stycken härliga, ljuvliga och helt fantastiska dagar framför  mig. Men ingen ska få ta ifrån mig min aldeles egna lilla mys-fredag som jag har! Väl hemma efter en hel dags jobb som startade med träning imorse och avlutades med en liten försening ikväll så tämligen dök jag ner i soffan så fort jag ramlat innanför dörren. Tände upp lägenheten med ljus precis överallt, hällde sista skvätten vin från bag in boxen. Tog fram karra skålen sedan förra helgen. Idol var i full fart på kanal 4, så kunde det bli bättre!? Jag tror inte det, har en super mysig fredag tillsammans med mig själv. Det är inte ofta jag kan erkänna att jag verkligen njuter av att vara ensammen. Jag tror bestämmt jag gillar att ha mina egna kvällar för mig sjäv. Har aldrig gjort det tidigare, men nu! Nu nästan längtar jag efter en helkväll tillsammans med bara mig själv. Skönt!

Nu ska jag mysa vidare i soffan, kika lite på nyheterna, dricka upp vinet och mumsa karra. Så det bästa, se klart röstningen av Idol. Sedan är det Godnatt & sov gott!



                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback