Fredag hela veckan!

Ledig dag idag, JIPPIIII! Har sovit länge... eller tills jag vaknade automatiskt av mig själv och var pigg. Tvättat sängkläder samt poat på här hemma. Var som nämnt tidigare och fixade naglarna igår. Hände en liten olycka med ena nageln och en spricka uppstod. Ringde med detsamma och fick komma ner på en gång. Snabbt åtgärdat, så nu är naglarna super super fina:-) Jag vet att det låter fjolligt med dessa naglar hit och dit. MEN, det är fint och det är snyggt!

En tur ut till Alnö och där var morfar och Maggan på besök. Så lunch/fika blev aldeles perfekt! Det mest perfekta var att få träffa älskade morfar! Var skönt och få krama om honom innan det kommande momentet som sker i veckan! På väg hem från ön så stal jag med mig världens bästa lilla Julius! Han ska sova hos mig i natt! Mys proppen min:-)
Ja men just det ja, får inte glömma att jag har tränat idag med! Det gick över förväntan, inga hostattacker och jag höll inte på att dö. Var och körde ett step/core pass. Super skoj!

Nu är det myskväll på hög nivå här på södermalmsgatan! Jag och Sophie har lagat tacos här ikväll. Ätit massa gott och druckit gott rödvin! Till den goda maten har vi spanat på idol samt surrat av oss en massa om livet alla bekymmer och glädjeämnen. Tjejsnack helt enkelt, med Julius i mellan oss. Tagit kvällsprommis runt här på södra sidan. En helmysig kväll har vi haft! Sophie är nu hemma i sängen så hon ska orka upp till jobb imorgon medan jag och Julius myser på vidare bara han och jag!




                  

Jag och Julius "Bullen" en grillkväll i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback