Fortsättning följer...

Söndagen fortsätter i sin sköna stämning! Hämtmat från kina som jag och Angelica tryckte i oss samtidigt som vi avverkade 2 stycken bra filmer. En gullig, söt komedi sådär lagomt lättsamt. En lite tyngre, lite mer action thriller. Nu har vi avslutat vår myskväll. Båda två totalt proppmätta, som utslagna små proppar här i soffan. Två dönickar helt enkelt. Klockan är inte mer än åtta och jag kämpar med att hålla ögonen öppna. Ett sista ryck görs nu bland disken i köket, kläderna hängs fram och ägget ska kokas!

Tack och bock för den här lediga helgen. Nu är batterierna laddade inför en (hoppas) jag bra vecka där jobb väntar två dagar i rad. Sedan ledigt igen och en arbetshelg står på tur. Storfrämmande från skåneland i form av världens bästa farmor anländer denna vecka! Annat som veckan bjuder på är träning, födelesdagskalas, ridskola med kusin, middag och hockey på torsdag. Känns bra att ha en vecka där kalendern har minst en grej utöver jobb inskrivet varje dag!

Nu ska jag kräva ut mina ca 6 timmars sömn (behöver minst 7), 04.00 ringer klockan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback