Joggingrunda blev cykeltur

Efter dagens arbetspass och övningsdag så bestämde jag mig för att vara "duktig" och laga middag för en gångsskull. Bestämde mig för att fixa stuvade makaroner och korv. Det blev det!
Efter maten så hade jag gått runt och tänkte hela dagen att kvällen skulle spenderas i spåret runt Sidsjön. Hade lovat mig själv att springa ikväll. Men så blev det ändrade planer och istället åkte cykeln fram. Trampade upp till Sidsjön/Böle till Linda & Staffan. Hälsade på och kikade när Linda och Mära tog ett dressyrpass i paddocken. Riktigt kul och se. Hade nästan glömt bort hur jäkla vacker och fin häst hon är den där Mära. Man får nästan gåshud när man ser henne:) Dessutom fick jag träffa lilla Ida med, stora tjejen som hunnit bli 1 år! Känns som om det var igår hon låg på golvet och krälade och gjorde tappra försök till att lära sig krypa. Nu stövlar hon omkring, leker, pratar, skrattar och vinkar! Så jäkla glad och charmig unge, blir nästan så där nojigt barnkär:)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan, kika på lite tv, mumsa lite jordgubbar, glass och tycka lite synd om mig själv.

//EM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback