Jag gjorde det!!!

Wiiie...Jag har nu gjort det och jag klararde det, ÄNTLIGEN!
Nu har jag mitt efterlängtade C-kort för lastbil!!

Det har tagit sin tid och nu var tiden tydligen inne och bra gick det också:)
En stor tung sten lämnade mitt hjärta och känslan går inte att beskriva just nu!

Jag är bara så lättad och så himla glad och lycklig och ja allt man nu kan vara!
Nästan så det känns värt att fira, frågan är bara hur man firar detta som en tisdag kväll när man ska jobba imorgonbitti!?

När jag satt där och körde mitt i provet så kom jag på hur skoj jag tycker att det är att köra lastbil så när vi var klar och han tackade för åkturen så kändes det samtidigt lite "tomt" att kliva ut lastbilen och veta att jag förmodligen inte kommer att köra den mer nu. Lite sorgligt...

Fast man vet aldrig, jag har tänkt tanken på att ta CE nu när man ändå håller på, så vi får vel se:)

Nu vill jag inte sitta här mer, nu vill jag nog helst av allt hitta på nåt skoj, fira eller varför inte om jag hade haft möjlighet så hade jag kört omkring i denna bil som syns nedanför resten av kvällen
(precis som man gjorde då man tog bilkortet)

                       



//Emmelie "sådan glädje sådan lycka"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback