Tillbaka till verkligheten

Återvände hem till Sundsvall idag. Efter 3 helt enorma veckor nere i storstaden med endast en snabb visit hemma förra helgen så är jag nu tillbaka till verkligheten. Det var inte lätt imorse. Det var tufft, motigt och kämpigt att åka hem. Det var med små, sakta och tunga steg som jag motvilligt drog väskan efter mig. Det lättade en aning när tåget närmade sig Sundsvall och snön sakta men säkert tätnade. Här är det vinter!!! *lovely*

Har levt i en liten luftbubbla sista tiden. Har pysslat med det som jag tycker är absolut det roligaste jag vet!! Bara det gör att dagarna springer förbi. Att det dessutom händer en massa andra härliga saker vid sidan om väger upp tillvaron ännu mer:-) Trots denna motiga dag som inte alls varit uppåt så kändes det skit skoj att komma till jobbet igen. Skoj att träffa alla arbetskamrater och få jobba igen. Längtade faktiskt till jobbet!

Nu väntar en massa packning på att få packas upp och sorteras ner i tvättkorgen och sedan blir det sängen. Behöver sömn för att få ordning på tillvaron inför en lång arbetsdag imorgon. Kom på att det är ju snart jul, en vecka kvar ungefär. Har inte haft en endaste tanke på jul nere i S-holm. Men det är ruskigt nära nu:-)

Låter som om jag är något less och deprimerad, men inte då! Det känns bra nu, det känns för j*vla bra!! Jag är en lyckligt lottad tjej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback