Julen runt hörnet

Nu närmar det sig med stormsteg. Jag tog tag i saken och städade precis hela lägenheten idag. Bar ner utemöblerna + grillen som stod kvar på balkongen, dammtorkat varenda liten vrå som finns i en etta, dammsugit, torkat golv och skurat badrummet. Känns rent och fräscht här nu. Hittade även igen mina röda kuddar och den röda pläden. Så nu åkte det vita in i garderoben och det röda, lite mer juligare fram. Blev något varmare. Fattas en liten detalj bara... ljusbrickan. Den behöver också piffas till. Tror jag kommer att köra på rött även där. Får fixa det imorgon:-)

Har laddat med tomtegröt nu inför träningen ikväll som blir ett spinningpass. Längtar faktiskt! Ska bli riktigt skönt att få spinna i en timme. Var super längesedan nu! Hade behövt en liten powernap, men jag inser nu att jag dumpat den chansen. Ska bläddra lite i aftonbladet nu en stund innan det är time!

Ha en trevlig måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback