Våren spirar utanför mitt fönster

Solen skiner, helt fantastiskt väder som tvingade på en solglasögon redan kl.10 i morse då jag med raska steg vandrade nedför backarna mot stan. Bestämt träff med Madde.
Det blev Charm, salami/brie macka, en kopp te och surr i två timmar!
Hade en hel del att ta igen:)
Jag gjorde även en liten lov runt stan och kikade lite innan jag gick hem igen. Råkade fynda ett par shorts och två par linnen. Är hemma och tar tag i lite "måste" saker nu, som t.ex. lägga ut annons på sommardäcken. Så om någon är intresserad och vid behov av sommardäck till sin bil är ni välkommen att höra av er:)
Tänkte även boka en tid för tatuering. Har inte bestämt motivet och placeringen av den.
Men bokar jag en tid så måste jag bestämma mig! Klart är jag ska sätta en till:)

Nu väntar en prommis ute i vårvädret tillsammans med kusin Linda.

//EM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback