Tävlingar i Timrå

Söndagen har tillbringats i Timrå på dressyrtävlingar. Red LB:1 och LA:1 och är mycket nöjd efter dagen som varit. Ingen var nog gladare än hästägaren själv då jag och Cosmopolitan tog en 3:e plats på 62%!
En trevlig och lyckad tävlingsdag. Har fantastisk hjälpa av bästa tränaren A-L och självaste hästägaren som servar och lånar ut hästen till mig!! Tack till er, ni är bäst!

Förstår inte varför man ska bli så trött efter en tävlingsdag, så är det jämt!
Är helt slut nu, så det blir nog en tidig kväll för fröken ikväll. Jag och Sophie var trött och lat och fixade därför middag då vi kom hem från stallet, det blev sibylla. Tog en solning i ståsolariumet med.
Funderar på om jag ska göra iordning ett skumbad nu och krypa ner en stund. Känner mig för tillfället fruktansvärt ofräsch och skitig! Sedan blir det mys i soffan resten av kvällen.
 
    image86
                                                      Jag längtar efter min älskling!


//EM

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fin hund. Jag har en av samma ras

Postat av: Veronica

vilken sötnos :)

2008-05-06 @ 13:09:06
URL: http://cutencools.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback