Livet fortsätter

På något underligt vis så fortsätter livet. Minuterna tickar, timmarna går och dagarna rullar faktiskt framåt.
Det känns som om allt har stannat i mitt liv för tillfället.
Idag kom jag på att det är ny månad, 1 april. I och med det så förstod jag även att tiden går framåt.

Kände även en lust till lycklig känsla idag när jag klev ut genom dörren på jobbet, nöjd efter att ha tränat, solen sken ute och vårvädret var minst sagt underbart, solbrillor på,  sommartiden är inställd och det är ljusare på kvällen. Även om "lyckokänslan" lika snabbt drog förbi så var det skönt att få känna den en liten stund.

Blir fortfarande ständigt påmind om saknaden och längtan då jag blir ensam med mig själv.
Fast det känns skönt att livet inte har stannat.

Kanske är jag på väg mot ljusare tider även om vägen dit kommer att vara lång!
*Hoppet finns kvar*

// Emmelie "söker ljuset från mörkret"   
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback