Ur balans!

Jag har återvänt till mitt vardagliga liv som består mest av rutin känns det som.
Har återvänt till jobbet, vilket var väldigt skönt att återvända till! Har faktiskt längtat efter mina arbetskamrater,
så eftermiddag fick jag äntligen jobba med Lena i kontrollen igen!
Det tråkiga i vardagen är allt stök hemma och runt omkring!
Hemma är bänken överfylld med disk (så blir det när jag inte håller efter, utan ger fan i att diska 1 dag)
Tvätt fulla tvättkorgen, men ingen tid är bokad. Lägenheten är vid behov av dammsugaren och skurmoppen.

Det var det som behöver göras hemma det! Utöver det så har jag massa måsten och krav på mig...
Mer träning och moition behövs, vinterdäck som ska hämtas och sättas på, skulle vilja hinna rida Busan nåt under veckan, Ringa till helpdesk och ordna med lösenordet till palett, sortera berget med papper och räkningar som blivit liggandes sista tiden, nåt häfte från små företagarna som ska fyllas i och skickas iväg, c-kortet ska slutföras, bilen ska lagas och lägenheten ska tapetseras och målas!

Men när?? Några av dessa saker går undan bara jag tar tag idet någon gång, men just nu går jag bara runt i någon slags dvala eller nåt sånt... vet inte vad det är med mig!!

*SUCK*
Är så less på exakt allting, orkar inte, ville inte... Känner inte igen mig själv.

SKÄRPNING KRÄVS!

Det finns en sak till som tynger ner mig lite x-tra just nu och det är att jag saknar och längtar efter älskade Kalle!!
Det känns som om han varit borta länge nu, så nu skulle jag vilja låna hem honom en liten stund!:)
Men än så länge dröjer det ytterliggare några veckor... 2 månader!
Jag hoppas min tid kommer att gå lika fort här hemma snart som det säkert gör för honom redan!



"Bland allt du är för mig, finns något svårt att bära!
 Min längtan efter dig, när jag inte har dig nära!!"
 
                         
 //Emmelie "för mig bort åt ett annat håll"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback