Så var det endast 1 eller 10 veckor kvar...

Om 1 vecka ganska exakt så ska jag vara fullfjädrad flygplatsbrandman efter första delen av brandmansutbildningen nere på BRS i S-holm.

Det låter ganska spännande va!?
Och JA, det kan jag meddela att det är också!
Jag har under dessa 2 veckor som redan rusat förbi tyckt att det varit väldigt spännande, intressant och roligt!

Med mig på utbildningen från S-vall så har jag mina två kompanjoner, P1 och P2,
 eller om man så vill kalla dom Bosse och Mats!:)

Och hur går det för oss då?

Jo, så här....
 
                            


                    


Det ser ut som om det går väldigt bra va!:)

Det var om 1 vecka det här ska vara färdigutbildat i första skedet ja.

Och vad händer om 10 veckor då??

Jo, Om 10 veckor, alltså den 23/12 kommer min älskade Kalle hem från sin resa runt i Sydafrika!
Vilket innebär att han just precis gett sig iväg för att påbörja sin resa...
I måndags åkte Kalle tillsammans med sin syster och kusin iväg mot Sydafrika och där kommer dom nu vara i nästan 3 månader. 

Det känns väldigt tomt och ensamt här hemma och jag kan knappt förstå hur jag ska lyckas få tiden att gå nu ända fram till jul!!!??

Fick ett mejl från kalle alldeles nyss, vilket var oerhört skönt att få, blev så glad att tårarna sprutade!:)

// Emmelie " Saknar och längtar redan efter dig min älskade vän"


                                                 

Kommentarer
Postat av: P2

Snyggt

2007-10-13 @ 09:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback