Torsdag...

...I form av ledighet och "mysdag"!
Ingen klocka var ställd i morse, vaknade dock rätt tidigt ändå. "masade" runt halva förmiddagen, åt lång frukost, drack kaffe och lyssnade på P3. Fick upp draperiet efter att pappa varit här igår kväll och skruvat/borrat.
Fint blev det:)
Farmor kom förbi på besök och inspektion av renoveringsresultat och det blev massa surr och fikatajm i form av kladdkaka och grädde samt en kopp cauppuccino!
Efter farmors besök så fick jag även lite "nödvändigt" gjort. Lagat middag för första gången på länge nu och det var hur underbart gott som helst att få "vanlig" enkel mat i form av köttbullar, makaroner och inte minst sagt mjölk!
(Lite less på all restaurangmat och all alkohol till varenda middag)
Trodde inte man kunde bli det!?

Skulle iväg och träna ikväll var tanken, var dock så upptagen med mitt pysslandes hemma att tiden glömdes bort och när jag tittade på klockan hade passet börjat för 5 min. *typiskt*
Nu blir det nog så att jag dyker ner till Jossan senare ikväll och hjälper henne att riva upp lite golv.

Här kommer lite resultatbilder:

 
        


Imorgon: Fredag och jag jobbar från 11.30 - 00.00. Sedan väntar en arbetshelg.

Nu är det "bara" 32 dagar kvar...:)
*Tänker på dig*


//Emmelie "over and out"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback