Snart så är helgen över

Helgen är snart över och imorgon väntar en ledig dag *skönt*
Vet inte hur jag ska fylla ut min lediga dag som, men jag har några alternativ...
Handla julklappar, rida, träna, städa, plugga, baka lussebullar.
Får se vad som händer, men högst på listan står sovmorgon!!!

Denna helg har iaf runnit iväg fort i form av arbete, vänner, utgång och hockey.
Började med att jobba hela fredag t.o.m kl.00.00.
Lördag morgon så ringde klockan 08.00, jobbade fram t.o.m 14.00,
skulle iväg och träna därefter men innan jag kom så långt så han Jossan "vifta" med 4 hockeybiljetter.
Så det blev hockey tillsammans med Jossan och hennes vän Jocke ist.
Trevligt med hockey, men matchen var en riktigt skit match, Timrå - Linköping och resultatet blev 2 - 6!

Efter hockeyn handlade jag, Jossan och Sophie hem Biteline pizza och åkte hem till mig och käkade samt drack vin, trevligt värre:) En sväng ner på stan blev det lite senare också!

En helt okej, och jätte trevlig kväll tillsammans med flickorna:)

Söndag morgon och kl.08.40 kom angelica och hämtade mig för att skjutsa mig till jobbet och på jobbet har jag sedan varit hela dagen lång fram till kl.19.00.
Mamma och Tobias hämtade och skjutsade hem mig.
Åkte ner och tvättade bilen och handlade på ica en snabbis och nu sitter jag här... helt utslagen i soffan!

Funderar på att hoppa in i en varm dusch och krypa ner i sängen snart, för bättre än så här blir det nog inte!


Men först tänker jag dela med mig av lite tokbilder sedan gårdagskvällen:)

              






 
 Nu återstår det 28 dagar...
//Emmelie "min längtan efter dig är ENORM nu"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback