Tisdag

En helt vanlig tisdag idag, med högt tempo från 6.15 imorse till kväll.....
Så har min dag sett ut idag, så otroligt spännande dag!;p
Började 7.30 på dagis imorse, vilket innebär full fart redan när man kliver innaför dörren.
Strålande fint väder idag var det med, och varmt dessutom!
Superskönt väder så vi har varit ute exakt hela dagen sedan kl.9.30.
Dessutom var det föräldramöte ikväll till kl.21, så det har varit en låång dag idag.

Hade bestämt mig för att ta reda på tvätt, disk och räkningar ikväll då jag kom hem. Tog tag så stort och lovande i räkningarna, men där tog det stopp och jag fastnade i telefon ist.
Nu känns klockan så mycket och luften har pyst ur mig, enda orken som finns kvar är att försöka masa sig från soffan till sänge för lite "skönhetssömn"!


NattiNatti!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är så det kan bli.:)

Jag längtar tills jag får träffa dig i morgon.:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback