Berörd

Blev aldeles nyss mycket berörd av ett mejl som jag läst, vet inte om jag ska få ett glädjerus eller om jag ska gråta, men det var så fint, så vackert skrivet!
Det berörde verkligen mina känslor ända in på djupet!:)

Träningstävling på färsta idag igen. Men den här gången var Linda i S-holm, A-L utomlands så jag fick lov att bege mig dit aldeles på egen hand idag. Helt ensam var jag ju inte eftersom Johanna var så himla snäll och följde med och hjälpte mig!
Jag är "sådär" nöjd med våran insatts, finns saker som vi måste rätta till... bl.a. så har vi lite strul med halterna, vilket inte fungerade så bra idag, annars var Busan fin för övrigt och jag är nöjd!

Har hunnit med och tvätta, dammsugit och torkat golven idag också, känner mig så nöjd:)
Efter min städinsatts så blev det slappa i soffan tillsammans med Niklas som köpte med sig mat, hyrde film och kom förbi! *tack för en trevlig kväll*

//Emmelie *godnatt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback