15 frågor!

Nu har Linda tvingat mig och göra ett fånigt test, där man ska skriva dumma svar på dumma frågor!
Jag avskyr sådana, men gör nu detta enbart för min kära Lindas skull:)

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?

Byta torkarblad fixar jag själv! Punktering vill jag nog gärna ha hjälp med, men nöden har ibland ingen lag.
2. Hur äter du ett äpple?
jag skalar bort kalet, skär i klyftor och sedan tuggar jag o sväljer.

3. Är du rädd för svarta kryp med många ben?
Jaa!ALLT i form av vandrande små varelser *hua*

4. Big Brother eller Sportnytt?
Oj, svår fråga. Har inte hängt med i BB sista året, tycker det är mkt sämre än innan. Sporten är ju alltid spännande:)

5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Hmm, en ny ridhjälm, nya läderridstövlar, eller varför inte en helrenovering av lägenheten eller en resa:)
6. Är du mörkrädd?
Ja, spec.då jag måste vara ute då det är mörkt.

7. Resmål som fascinerar?
Thailand, *vill tillbaka*

8. Ditt senaste telefonsamtal?
Pratade med Niklas aldeles nyss.

9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
 Måste nog hålla med Linda gällande den här frågan...Robbie Williams!

10. Förrätt eller efterrätt?
Beror på... men vi säger väl efterrätt:)

11. Bästa stunden på dagen?
När man vaknar på morgonen och känner sig pigg och fräsch!

12. Tre saker du alltid har med dig?
Mobil, nycklar, plånbok

13. E-post eller snigelpost?
Båda, det är behändigt med e-post, men det är mycket roligare och få "riktigt" brev.

14. Den senaste komplimangen du fick?
Var nog av Niklas...

15. Senaste gången någon skällde på dig?
Var nog Niklas där med...

Så nu har jag gjort det....
så nu tycker jag att alla andra också bör kopiera dessa frågor och se till och svara på dem, med detsamma!

Själv ska jag dricka upp mitt te och krypa ner i sängen, behöver få mer än 5 timmars sömn i natt.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe de är bra Emmelie.:) Ibland så lyssnar du på mig.:)

Det kommer fler fårgor en annan gång.:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback