Ledig lördag...

Hade stora planer igår kväll på att kliva upp 8.30 i dag.
Åka till Jocks och köra ett pass tillsammans med Jossan, Åka till jobbet och fixa med bilen.
Hemma så tänkte jag städa och plocka fram adventsstjärna och stätta upp grangirlangen ute på balkongen,
åka och handla mat och förbereda.

Störtade i säng kl.22.30 igår kväll, dödstrött! Det verkade hålla i sig i morse då jossan ringde och sa att hennes hals inte mådde så bra. Så det blev ingen träning och jag tänkte att jag skulle sova en timme till, som sedan blev några timmar till. För när jag slog upp ögonen var kl.12.30!
Upp i världens fart och satte igång med städning, har plockat fram adventsstjärnorna och satt upp girlangen på balkongen. så fint så!:)

Ikväll kommer Madde och då blir det middag, vin, mys och massa surr!:)

Så jag ska hoppa in i duschen och ge mig iväg att handla!



Det är 22 dagar kvar nu och jag längtar efter dig så grmt himla mycket!!!
                                             * Kom hem nu*



//Emmelie "lycklig, älskar, längtar o saknar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback