Godmorgon!

Är uppe med tuppen idag på min lediga dag, 6.40 ringde klockan.
Kallt och mörkt ute, -10 och jag kom på mig själv att jag verkligen avskyr att skrapa rutor!
Kl. 07.00 nere på Jossans jobb och träna med henne i 45 min! *skönt*

Hemma igen nu, har tagit en varm dusch, kokat ägg och ordnat en tallrik risgrynsgröt *mums*
Ska packa ihop lite kläder nu snart och sedan göra mig klar för körlektion kl.10.40.
Är ju på G igen med c-kortet, bara uppkörning kvar nu:)

Efter det kommer ev. en spekulant och kikar på min lilla "puffen", kan ju hoppas att han gillar honom:)

Sen ska jag bege mig genom ljustorpstrakterna och upp mot skälgården till farmor och där stannar jag
tills imorgon, för imorgon hoppas jag verkligen det efterlängtade julbaket blir av:)

                                     



Nä, nu ska jag plocka undan frukost, torka håret och göra mig i ordning...
så ha en fortsatt härligt bra onsdag, för de ska jag ha:)


pss... det är 11 dagar kvar nu:) sjukt nära är det nu!!
            *det pirrar i magen av längtan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback