Påskhelg!

Lite av helgens händelser....
Långfredag:
Klev upp tid och tränade först ett pass på friskis och sedan ett pass för A-L inne på färsta.
Sedan kom Linda och Madde och vi laddade för en utekväll:) Själv hade man ju inte varit ute sedan 
juldagen, så det var på tiden kan man ju kanske säga;p 
Hade en trevlig kväll, blev dock lite "smådålig" ett tag, men det gick till sig!:)
Påskafton:  Jag och Linda vaknar lite småbakis, begav oss till stallet en sväng. Sedan hem och ladda om igen för grillning hemma hos Lindas kusin, Micke och hans flickvänn Cicci. Hamnade så småningom på O`learrys,
hade en jätte trevlig kväll där!:)
Påskdagen: Jag och Linda småbakis på morgonkvisten, äter frukost på donken, åker till stallet och motionerar Busan. Lagar tacos till middag *mumsigt värre*, Linda är fortf min kära hyresgäst,
Elin kommer och hälsar på en sväng. Sedan blir det filmkväll tillsammans med Jens och Valle till kl.04 på morgonen.
Måndag: Lite småtrött efter en helg som innehåltt det mesta utom sömn.... Jag och Linda tar en prommis ner till Malin och hälsar på henne. Åker till Birsta en sväng och shoppar lite blommor och lite annat småkraffs, tanken var att åka och köpa trall till balkongen, men hittade inget som dög. På hemvägen stannade vi till vid blå kiosken och köpte med oss kinamat. Blev en säng till stallet efter det. Nu har Linda förlängt sitt hyreskontrakt här hos mig och stannar kvar ytterliggare några dagar:) Hon den lilla pajasen har ju påsklov hela veckan, själv så ska man tillbaka till verkligheten imorgon igen! Tur är vel det, för det har blivit dåligt med både jobb och träning den här helgen.
Fast helgen i sig har varit underbar:)
                     


 
     *skåål*


         Lindis


           Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback