Idag är ingen vanlig dag...

Idag är det faktiskt min 29:e födelsedag. En lite annorlunda födelsedag som spenderas på Astrid Lindgrens barnsjukhus. Noahs operation av ena testikeln har legat planerad till idag. Så här spenderar vi dagen. Operationen har gått bra och jag sitter vid min lilla sons sida och väntar på att han ska vakna. Mitt älskade lilla hjärta!!! 

Kan inte undgå att få flashbacks och minnen sedan 4 år tillbaka då vid Philips sida på sjukhus. Denna miljö får mig direkt att kastas bakåt i tiden. Minnena från neo finns där. Då firades min 25 års dag på neo. Just det här sjukhusbesöket känns dock lite lättare, tack o lov. Det här är en dagoperation, ett "enkelt" ingrepp och det tycks ha gått bra. Så ingen större fara alltså. Men ändå, ingen mamma i världen vill ha sitt barn på sjukhus! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback