Syskonkärlek

Att se kärleken mellan dessa två killar är oslagbart. 
 

 
Tiden går så fort, jag försöker njuta av varje stund som finns. För varje dag och vecka händer något nytt. 
Ikväll badade dom tillsammans. Det har dom gjort förut men ikväll var det mer på riktigt, dom badade tillsammans och Noah skrattade verkligen åt Philip och hans bus. Båda somnade runt 19 och kan det vara så rutiner är på väg att skapas!?
 
Morgnar hos oss är trots den inre stress jag känner väldigt mysiga. Även om vi inte alls behöver stressa så behöver ändå morgnarna flyta på om om vi ska bli klara över huvudtaget. Så för det mesta går allt i ett från det att vi kliver upp tills vi går ut genom dörren. Men vi försöker att varje morgon hinna bara vara och mysa i lugn och ro. 
 
Nu ska jag försöka komma i säng tidigt ikväll. E ligger nerbäddad sjuk och jag är rädd att båda barnen blir "mina" i natt och kanske även imorgon. Så bäst att passa på att ladda sömntimmar så i alla fall en av oss har energi. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback