01 September

Tack Augusti och tack sommaren! Nu är det officielt höst och nu börjar likaså min föräldraledighet lite mer på "riktigt". Lägger sommaren varmt om hjärtat med minnen som jag spar långt långt in för att kunna plocka fram och minnas i vinter när det känns som kallast och jäkligast.
 
 
Vi startade morgonen med att sova bra hela familjen och klev inte upp förrän 07.30, vilket om man tänker på föregående vecka är sovmorgon. Finaste grabbarna dröjde sig kvar en stund i sängen innan vi tillslut fick masa oss upp för att hinna med oss. 
 
 
Men alltså mitt hjärta svämmar över totalt när jag ser dessa två tillsammans! Vilken känsla, vilken magi♥
 
 
Efter vi lämnat storebror på dagis så tog jag och Noah en prommis och idag hade vi dessutom trevligt sällskap. En timme promenad i underbart september väder och trevligt sällskap, perfekt!
 
Nu ligger lunchen i magen, Noah sover (igen) och så snart jag druckit upp mitt kaffe och avslutat här så ska jag fortsätta med vårt lilla projekt "rensa". Jag älskar att rensa och jag vet att jag kommer må så bra när vi är i hamn med detta :-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback