Vecka 27

Igår klev vi in i vecka 27. Idag 26+1. Varje vecka nu andas jag ut en aning. Chanserna ökar och det känns lite som att jag går runt och väntar på att något ska hända. Eller ska det fortsätta rulla på så här nu i sommar? 

Jag mår bra och jag hoppas bebis också mår bra! Dock fick jag känna på igår att det inte är lika enkelt att vara hemma själv en hel dag med Philip. Värmen gjorde säkert sitt till. Men 100% energi är svårt att leverera. Jag orkar inte. Känner mig otymplig och osmidig när det ska upp och ner till golv/mark då vi leker. Hoppa studsmatta går också bort. Så det var en fröjd för både mig och Philip när E kom hem igår eftermiddag och tog över. 

Tur det vankas sommar och vi är lediga tillsammans under lång tid. 




Idag väntar ännu en dag solo för mig och Philip. E är borta på svensexa hela dagen. Men det blir ännu en dag med strålande väder och vi får besök av Amanda, Wilma och senaste lilla nytillskottet! Så vi får nog en mysig dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback