Snart en 3 åring i huset!

Vilken helg vi har haft med långhelg och allt. Det började med att vi hämtade mormor på tåget i torsdags och medan E jobbade i fredags så hade mormor, Philip och jag en mysdag tillsammans. Vi var ut och flängde, roade oss med shopping, myslunch och gofika. Fredagkväll anlände morfar och "Bullen". Lördagen började med avslut på funkykidz för min och Philips del och avslutades med grillning och god middag. 
 
Så idag så arundande vi helgen med lite försmak på morgondagen. Med släkt utspridda över hela Sverige så får man passa att kalasa när tillfälle ges. Så idag firade vi morgondagens 3 åring med tårta och paket. Ett litet kalas med mormor, morfar, Meja och Max blev det. Har nog aldrig skådat en sådan lycklig kille i mitt liv som idag! Det värmer i hjärtat över att se hur glad han blev. Gladast blev han när han fick syn på lekstugan som stod ute på gräsmattan i morse tillsammans med traktor och vagn. Näst gladast blev han sedan när Meja och Max kom. Så lycklig över att få äta tårta med sin kompis♥
 
 
 
Det var tur vi hann med att fånga ögonblicket när han får syn på lekstugan på film, för jag aldrig sett någon bli så fruktansvärt GLAD någongång! Helt överlycklig!!
 
 
 
 
En Emil i Lönneberga tårta har länge stått högst upp på önskelistan så det var bara för mamman att försöka leverera efter bästa förmåga:-)
 
 
 
 
Fika med bästa kompisen♥
 
 
 
 
Det var en mycket mycket nöjd blivande 3 åring som somnade ikväll! Helt slut efter en härlig helg och en fantastisk dag med kalasande hela dagen. Även om inte alla är på plats fysiskt och inte minst i morgon på självaste födelsedagen så tackar Philip ödmjukast över sina fina presenter som han fått!! Det värmer i mitt och E:s hjärta över att se hur glad och lycklig han är!! Så tack snälla snälla alla våra nära och kära!! ♥♥♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback