Måndag!

Nu tycker jag faktiskt det får räcka med detta trista vårväder. Ge oss lite värme och sol igen, Tack! Dagarna springer förbi och vips så har ännu en helg passerat och vi tar steget in i den nya veckan. 
Vi hade ännu en helg med besök och denna helg var det farmor och Jan-Åke som var på besök. Jag tror visst även att det går ännu fortare dom helger som man träffar nära och kära. Konstigt det där;-) 
 
Måndag idag och en ny vecka. Det blir en vecka med jobb, förskola och för min del två sjukhusbesök. Sedan knackar helgen på igen och ännu en helg med besök väntar oss. Just nu laddar jag om batterierna under filten i soffan. Tvättmaskinen går på högvarv och om en stund ska jag hämta hem min lilla prins från dagis. Han har beställt hämtning med mammas cykel idag, så bäst att jag inte tar "fel" idag. 
 
 
 
Glad kille ute i regnet igår med nyinköpta stövlar och paraply. Förhoppningsvis så slipper vi använda dessa alltför ofta i sommar. Men det är alltid bra att ha, både paraply och stövlar. Kan man gissa vår sons favoritfärg för tillfället tro?? Stövlarna valde han själv igår när vi besökte lekmers nyöppnade butik i Barkaby. Ett par gröna crocs, hur lätta som helst och verkar supersköna. Läste också att dessa fått bäst i test. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback