Hej magen!

Poff sa det tydligen och plötsligt dök det upp en liten mage. Med Philip tyckte jag att jag aldrig han få någon riktig mage och det kändes som om det dröjde så länge innan det ens syntes att jag var gravid då. 
 
 
 
Nu längtar jag efter dom där små rörelserna som sägs kan dyka upp när som. Fast även där så dröjde det väldigt länge med Philip innan jag kände något och några riktigt sparkar han jag aldrig känna med honom. Fast då hade jag också moderkakan i framvägg.
 
Funderar så om det är en liten lillasyster eller lillebror som gömmer sig där inne. Jag har nog alltid tänkt att jag bara kommer få pojkar. Så därför så känns det som en lillebror. Fast denna graviditet skiljer sig så otroligt från förra så känslan där pekar också åt att det är en liten lillasyster. Men vi får se, kanske om två veckor så vet vi:-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback