Första riktiga besöket hos bm

Så idag var det äntligen dags för första besöket hos vår gulliga barnmorska. 
Allt såg fint ut och bebis hjärtljud hördes tydligt! ♥
 
Hjärtljud: 145
BT: 120/70
Blodvärde: 122
 
 
Hon är så gullig vår barnmorska och jag blev faktiskt ledsen idag när hon meddelade att hon slutar om några veckor och att jag nästa gång när jag kommer får hamna hos en helt ny barnmorska. Känns lite jobbigt med tanke på allt som varit och hur tacksam jag är över hennes uppmärksamhet kring dagarna innan Philip föddes. Såklart lämnar hon över all info osv. Samtidigt så har jag även spec.mödravården och en riktigt bra läkare där som jag regelbundet träffar också. Så nog ska det gå bra ändå, även om det känns trist att behöva byta just nu.
 
 
Nu är det exakt två veckor kvar innan det är dags för ny läkartid på spec.mödravården samt rutin ultraljud. Så nu kör vi 14 dagar till och hoppas att lilla bebis i magen fortsätter att må bra :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback