Vecka 30

Nu är det så nära så nära! Vi har nu klivit in i vecka 30, 29+0. Om två dagar så har vi kommit till den här graviditetens stora mål. Jag har varit så nervös för den här veckan. Men måndagens ultraljud och gårdagens besök hos bm har nu gjort att jag faktiskt slappnar av. Vi klarar det, vi kommer att passera 29+2 denna gång! 

Gårdagens bm besök visade ett blodtryck på 115/70, inget protein i urin och härliga hjärtljud. Dessutom med måndagens ul som också visade att lillebror mår bra så kan jag nu tro på det här! Sköna känsla!


Älskade älskade lillebror! Vi hoppas många många fler veckor till. Det är så mysigt och jag njuter av att få vara gravid nu. Äntligen kan jag njuta och det är så härligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback