Möhippa!

Igår var det äntligen dags för Lindas möhippa! Det har planerats och fixats under våren för att ordna en så bra dag som möjligt för Linda. För min del den första möhippan och visst blev det lyckat! En lång och härlig dag blev det men så himla värt det och den blivande bruden verkade även hon nöjd med sin dag!
 
En liten sneak a peak från gårdagen....
 
 
 
 
 
 
Som sagt en lång men härlig dag. Jag var lite orolig över hur den gravida kroppen skulle klara detta från morgon till kväll i tjejernas tempo men det gick faktiskt över förväntat och jag var inte alls så slut som jag gissade jag skulle vara. Träningsvärk i kinderna möjligtvis och det var det alla gånger värt! Övriga tjejer har nog desto mer träningsvärk efter gårdagens aktiviteter där jag av förklarliga skäl passade på :-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback