4 pass kvar!

Redan torsdag och två av tre hos oss tar nu helg. Långhelg dessutom. Härligt! Skulle vara sämre väder idag, men tydligen inte. Solen skiner och det gör ju inte direkt att livet känns sämre just nu:-)
För min del så vankas lite extra långledigt innan jag går tillbaka och gör 4 arbetspass till och sedan packar ihop på jobbet för en riktigt lång ledighet. Helt galet och jag kan knappt förstå det själv!? 
Så idag lämnade jag jobbet med en skön känsla, alla papper färdiga och framtiden känns rätt uppstyrd. Sånt gillar jag, jag har koll på läget liksom!
 
 
Nu ska här städas och plockas lite inför morgondagens packning och helgens äventyr för oss alla tre. Sedan ska Philip hämtas hem för en riktig långhelg han med och idag ska han få följa med mig till barnmorskan och lyssna på lillebror ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback