Vecka 35

Tänk att jag fortfarande går runt och är gravid. Helt galet och otroligt härligt. Veckorna går så snabbt nu och varje vecka nu är så sjukt spännande. Det är andra barnet och man känner sig så förberedd och varm i kläderna på vad som väntar med just en liten bebis. Men just tiden vi befinner oss i nu är främmande och ny för oss. Varje vecka nu är spännande. Det är så häftigt att bebis i magen och se hur magen växer. Tiden just nu är otroligt mysig måste jag säga! Det känns att man är gravid på riktigt och jag älskar det!
 
 
I fredags bytte vi vecka igen. Graviditetsvecka 35 är här och exakt 34+2 idag. Det är inte alls många veckor kvar nu, snart ligger det en helt fullgången liten bebis i magen! Känns så skönt att vi är där vi är idag. Vi längtar efter lillebror så mycket alla tre. Jag håller fortfarande tummarna att han stannar i magen ett tag till. Njuter gärna av magen ett tag till och framförallt att ha sommar och semester med dom två stora grabbarna. 
 
 
 
Visst det är ovanligt varmt när det bjuds på såna här varma högsommardagar. Svettas som en galning och saknar den vanliga energi i mellan åt. Klarar inte alls att hålla igång och gå mycket. Det blir ofta pauser och vila. E får hjälpa Philip med det mesta och springa efter honom. Känner mig helt galet osmidig och saknar både en normal kropp och träning. Men vad gör det om ett tag. Detta är fantastiskt! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback