På benen igen

Det är en ihärdig och långvarig förkylning som bitit sig fast om mig. Igår var första dagen på en vecka som jag kände att det var okej att såt på benen igen. Även om näsan fortfarande rinner och jag känner mig förkyld så känns det överlag bättre i kroppen. 
 
Så idag blev det en tur till jobbet, trots ledig dag. Philip gjorde såklart mamma sällskap och det blev ett rätt roligt besök på mammans jobb. Himmelriket för en 2 1/2 åring som älskar alla som har med maskiner att göra. Traktorer, grävmaskiner, plogbilar, flygplan och brandbilar. Mammans ärende på jobbet vara den årliga hälsokontrollen och Philip var såklart med och höll mamma i handen medan doktorn undersökte. En godkänt stämpel och fritt fram att arbeta ännu ett år. Mest spännande var nog när vi gick runt och kikade på brandbilarna och som avslutning på det hela så blev det en åktur med stora brandbilen. Behöver jag ens skriva att det var en ganska så nöjd liten kille då!?:-) Såklart så tänkte mamman inte alls på att använda sin kamera så därav noll bilder. 
 
Nu sover Philip och jag dricker en kopp te i lugn och ro. Om en liten stund, snart så ska jag ta tag i den där disken som väntar på att komma ur och i diskmaskinen. Först lite vila medan lugnet infinner sig;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback