Lördag 25 Januari

Åh, vi har haft en så härlig familjemorgon tillsammans denna lördag. Långfrukost och bara vara i pyjamas, sång och dans uppträdanden av Philip. Underbart! Det är så härligt att starta dagen riktigt segt och bara mysa tillsammans. På tal om sång och dans, nu i februari så startar Philips lördagsaktivitet i funky kidz och då kommer det deffinitivt bli en hel del dans, rörelse och gympa på lördagar. Ska bli skoj med en "fast" grej som han har varje vecka och jag både tror och hoppas att han kommer tycka att det är jätteskoj!
 
Just nu är grabbarn iväg på lite ärenden och jag lyxar med egentid hör hemma. Har precis tagit en långdusch, gjort och hallonsmoothie och slgit mig ner i soffan. Nu kom visst ett sms om att grabbarna stax är på ingång och är sugna på lunch. Bäst att kika om det finns något att förbereda ;-)
 
 
 
-"Jag MÅSTE ha mina glasögon på mig när jag läser tidningen", sa Philip i morse. Inte alla som läser tidningen med solglasögon på sig. Sötunge!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback