Jullovet lider mot sitt slut....

Så är det snart dags för oss att kastas in i vardagen och den normala karusellen med allt vad det innebär. Lite skönt att komma in i rutiner igen. För visst har det varit lite si och så med dessa under jullovet. Det har varit jullov på alla sätt och vis. Veckodagar har inte funnits, sena kvällar, långa och segstartade morgnar, sovmorgnar, aktiviteter, god mat och dryck. Ett jullov med total vila har det även varit. Tror dock att alla tre är väldigt nöjda över det fina jullovet som vi fått ha tillsammans!
 
Imorgon är jullovet slut för min del och jag nästan längtar eftersom att det för mig innebär träning imorgon igen. Hoppas bara min hals håller sig i schack. Just nu har jag precis druckit en stor kopp te med massa honung i för att lindra. Inte bra, inte bra!
 
Grabbarna får njuta någon dag till innan det är dags för dem att komma tillbaka i vardagen. Jag har turen att få mjukstarta med kvällspass så först ska jag ha en mysig förmiddag tillsammans med min familj!
 
 
Årets först står på bordet. Jag älskar tulpaner och det är något speciellt med just den första buketten man sätter på bordet efter julen är borta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback