Baciller

Det är lördag och jag borde egentligen befinna mig på jobbet och endast ha få timmar kvar till hemgång. E och Philip dom är lediga och njuter av lördagen dom. Snön kom i natt så efter frukost så klädde dom på sig, packade fika i ryggsäcken och tog snowracern till pulkabacken. Men här ligger jag, i sängen under täcket och har så gjort sedan 9 igår kväll. Vet inte vad jag gjort för ont men nu i nästan en vecka så har kroppen slgit bakut, halsen och huvudet likaså. Början av veckan var skit, kände mig en aning piggare i torsdags och vågade mig på att jobba igår. Men det straffade sig igår eftermiddag när jag kom hem och hamnade huttrandes under filten igen.
 
Så just nu är det nästan så att jag ligger här och tycker lite synd om mig själv. Varken vill eller har tid med det här. Jag lyckades dock se en film alldels nyss. Det är inte ofta jag får för mig att kolla film helt ensammen och dessutom utan att somna. Såg filmen "Safe Haven". Åh, Vilken film! Precis i min smak och den var såå bra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback