En bra start på en grå tisdag.

Ännu en bra morgon här hemma. Det går över min förväntan så här långt. Idag lagade jag gröt till både mig och Philip, dock ville sistnämnda såklart ha fil när väl gröten var upphälld i tallrik. Huvudsaken han äter frukost känner jag. Sista morgonarna så har han frukostvägrat och vill bara dricka välling. Men imorse åt vi frukost tillsammans med tända ljus på bordet medan regnet smattrade utanför. Faktiskt riktigt mysigt. 
 
Två morgnar i rad har Philip varit så hjälpsam. Klätt på sig kläderna, borstat tänder och tvättat sig och dessutom varit först ut genom dörren när det varit dags att promenera till dagis. Allt utan några som helst protester eller tjat. Hjälper dessutom till med lillebror och hinner med en del pussar och kramar. Det kan svänga fort, det är jag väl medveten om. Men just nu så känns han så himla stor vår lilla kille och det flyter på fint. 
 
 
Finaste brorsorna morgonmyser innan dagis ♥
 
 
Jag själv hade så fint lagt fram träningskläderna till i morse. Redo att hoppas i för första gången på länge och tanken var en promenad direkt efter dagislämning. Velade in i det sista och det slutade med en promenad under paraply i hällregn till dagis tur och retur. Vi kryper tillbaka till sängen jag och Noah. Bäst att passa på när tillfälle ges!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback