Välkommen vecka 23

Då är en ny vecka här, vecka 23. Nu närmar vi oss faktiskt det första lilla "målet". Den där gränsen till att små liv faktiskt kan klara sig utanför magen och att man numera tillhör förlossningen. 


Mår faktiskt väldigt bra just nu! Även om jag fortfarande är sjukskriven och blir påmind om att fortsätta ta det lugnt och tänka på att inte överanstränga kroppen. Men psykiskt så känns allt lite enklare nu och det är skönt! Börjar även känna mig en aning piggare. Otumpligare känner jag mig också. Tur det är varmare ute och påklädningarna är enklare. För annars är det nog just påklädningarna som är mest jobbiga. 

Hoppas hoppas det fortsätter kännas så här bra nu! Nästa kontroll är ultraljud på special mödravården. Då skall alla flöden mätas och en ordentligt undersökning av lilla bebis kommer att ske igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback