Känslor!

Såg ett videoklipp om en liten pojke som precis som Philip föddes för tidigt. Här visar hans föräldrar en video från hans första år. Oj, så mycket känslor som kom! Behöver jag ens skriva att krokodiltårarna har runnit längs mina kinder. Jag tror det är svårt att förstå hur livet på neo med en prematurbebis är när man inte har upplevt det. Men jag tror nog att man genom denna film kan ana känslan som uppstår hos varje mamma och pappa som får sin lilla bebis alldeles alldeles för tidigt. 
 
 
 
Man glömmer hur det verkligen var och kändes. Men innerst inne så minns man varenda liten känsla. Idag är det så svårt att förstår hur liten Philip egentligen var. Hur skört livet kändes där och då. Tänk vilken liten kämpe han vi har här hemma ♥ Helt jäkla otroligt!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback