Barnmorskebesök

Var hos barnmorskan och kollade så att allt fortfarande såg bra ut. Det gjorde det och jag fortsätter att andas ut. Jag mådde bra, blodtrycket var bra, blodvärde var bra (äter fortfarande inga järntabletter) och urinprov var bra. Bebis verkar också må bra och jag fick lyssna länge på lillens hjärtljud! Så skönt! ♥
 
Jag är så rädd att inte känna om något är galet. Samtidigt vill man inte gå hemma och oroa sig. Men det är så skönt med täta kontroller och få checka av blodtryck och urin ofta. Något som lugnar och värmer är dom helt underbara små sparkarna som ger sig till känna som mest både morgon och kväll. Finns nog inget mysigare än att bädda ner sig om kvällarna och njuta av underbara små buffar♥ 
 
Just nu har jag och magen bäddat ner oss i soffan. Philip somnade bums ikväll och jag fick en skön timmes slappande innan det är tack och godnatt. Men det är bara skräp så jag tror nog det får blir sängen tidigt istället.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback